Παρασκευή 22 Ιουλίου 2016

Ηλεκτρονικές δηλώσεις βελτιώσεων: Άλλη μια Πρόταση που υλοποιείται!

Σε ανακοίνωση της η Γραμματεία της σχολής έκανε γνωστό πως οι δηλώσεις των μαθημάτων προς βελτίωση για την προσεχή επαναληπτική Εξεταστική του Σεπτεμβρίου θα γίνουν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ. Πιο συγκεκριμένα οι αιτήσεις με τα δηλωμένα μαθήματα και τα στοιχεία του εκάστοτε φοιτητή θα αποστέλονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Γραμματείας student@naval.ntua.gr.

Η περίοδος των αιτήσεων θα διαρκέσει από την Πέμπτη 21η Ιουλίου έως και την Τρίτη 23η Αυγούστου! Γίνεται σαφές πως οι εκπρόθεσμες αιτήσεις δεν θα γίνονται δεκτές. Σημειώνεται, επιπλέον, πως μόνο τα μαθήματα με προσβάσιμο βαθμό κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016 μπορούν να βελτιωθούν.

Δείτε αναλυτικά την ανακοίνωση αλλα και την ΑΙΤΗΣΗ δήλωσης βελτιώσεων ΕΔΩ.

Σε συνέχεια των προσπαθειών μας για τον εκσυχρονισμό των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της γραμματείας και έπειτα από δική μας ΠΡΟΤΑΣΗ, η διαδικασία της δήλωσης βελτιώσεων γίνεται, πλέον, κάτι απλό και γρήγορο!
                                                                             Ημερομηνία κατάθεσης: 11/10/2016

Οι προσπάθειες μας, όμως, δεν σταματούν εδώ! 
Συνεχίζουμε να διεκδικούμε μέσα από τις προτάσεις μας μία καλύτερα καθημερινότητα, ξεκινώντας από τα πιο απλά, έως και τα πιο σύνθετα!

ΠΑΣΠ ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΕΜΠ